20/07/09

Tengku Temenggung Kelantan kemuka saman fitnah terhadap Manohara

20/07/2009 11:13am

KUALA LUMPUR 20 Julai – Peguam yang mewakili Tengku Temenggung Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Ismail Petra telah mengemukakan permohonan untuk mendapatkan kebenaran bagi memulakan prosiding saman fitnah terhadap isteri, Manohara Odelia Pinot di Mahkamah Tinggi Sivil di sini pagi ini.

Permohonan kebenaran itu difailkan pada pukul 9.20 pagi ini oleh peguamnya, Muhamad Hazeeq Pillay dan prosiding kebenaran tersebut akan didengar di hadapan hakim Mahkamah Tinggi.

Semua butiran dan kandungan tentang saman belum dapat didedahkan oleh peguam sehingga kebenaran memulakan prosiding ini diberikan.

- Utusan
Ini adalah keratan akhbar dari Utusan Online untuk tujuan dokumentasi. Pautan Perkahwinan: Majalah.Dompas.net, Dompas Network, Guided-Info.com, Artikel Sentral,Catatan Sekilas, Perkahwinan, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, My Biz Online, i-Chargezeromax.com, Manggis.info.

1 ulasan:

Souvenir Pernikahan Jogja berkata...

PUSAT SOUVENIR PERNIKAHAN, UNDANGAN MANTEN, TERLENGKAP TERLARIS DAN TERMURAH. Souvenir khas Jogja mulai dari Rp500. Banyak pilihan : dompet, lilin, gerabah, bros, bambu, kalender, kipas, menipedi, frame, gantungan kunci, kulit, towel cake, undangan, paket serahan, dll.

http://www.souvenirjogja.com
Kontak : Ny.Annisa - 0852 2638 8296, 0274-3012003
email : lubnasouvenir@yahoo.com
Ngaglik, Sleman, Jogjakarta