23/02/08

Lopez lahirkan anak kembar


NEW YORK 22 Feb. – Penyanyi dan pelakon terkenal, Jennifer Lopez selamat melahirkan dua anak kembar awal pagi ini, menurut majalah People.

Kembar berkenaan merupakan anak pertama bagi Lopez, 38, dan anak keempat serta kelima bagi suaminya, penyanyi salsa, Marc Anthony.

“Lopez dan Anthony sangat gembira dengan kelahiran ini,” kata pengurus Lopez.

Kembar berkenaan lahir di Long Island, New York.

Bayi pertama, seorang bayi perempuan dilahirkan dengan berat 2.5 kilogram dan 10 minit kemudian bayi lelaki seberat 2.7 kilogram dilahirkan.

Penyanyi berdarah latin itu terpaksa menunggu sehingga November tahun lalu bagi memastikan beliau benar-benar mengandung ketika mengadakan konsert bersama dengan suaminya.

– AFP




Ini adalah keratan akhbar dari Utusan Malaysia untuk tujuan dokumentasi. Perkahwinan dikelola oleh Syafrein Effendiuz yang juga editor Majalah.Dompas.net, Dompas Network, dan Artikel Sentral. Dia juga mengelola beberapa blog: Catatan Sekilas, Perkahwinan, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, Making money from home just got easier, dan lain-lain. Dia kini bekerjasama dengan Zubli Zainordin pengasas Sains dan Seni Jaya Diri, pengarang blog Total Happiness dan pengelola Book Project blog.