22/06/09

10 minit lepas bertunang terus berkahwin


JAMIE dan Gemma.

LORDSWOOD - Satu majlis perkahwinan diadakan 10 minit selepas seorang wanita, Gemma melamar kekasihnya, Jamie Crook, lapor sebuah akhbar semalam.

Crook terpinga-pinga apabila mendengar teman wanitanya yang berusia 29 tahun itu melamarnya di hadapan 180 orang tetamu baru-baru ini.

Dia langsung tidak menyangka sambutan hari jadinya yang ke-30 di sebuah dewan serba guna di Lordswood, Britain akan menjadi hari perkahwinannya.

"Anda sering berkata akan mengahwini saya dan malam ini adalah malam untuk membuktikannya. Anda mempunyai tempoh 10 minit manakala saya menyarung gaun perkahwinan," kata Gemma yang berdebar kerana bimbang lamarannya ditolak.

Bagaimanapun, wanita yang juga ibu kepada dua anak itu menarik nafas lega apabila Crook menerima lamaran tersebut dengan gembira.

Perkahwinan mengejut itu sebenarnya merupakan rancangan Gemma bersama rakan karibnya Zoe ketika mereka mengatur jamuan hari jadi Crook.

Mereka kemudian menempah tempat, pendaftar perkahwinan selain memilih pengiring pengantin lelaki dan perempuan dan jamuan tanpa memberitahu Crook. - Agensi

Ini adalah keratan akhbar dari Kosmo! untuk tujuan dokumentasi. Pautan Perkahwinan: Majalah.Dompas.net, Dompas Network, Guided-Info.com, Artikel Sentral,Catatan Sekilas, Perkahwinan, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, My Biz Online, i-Chargezeromax.com, Manggis.info.