3/4/08

Nasha Aziz bersabarlah!

SEJAK akhir-akhir ini memang banyak cerita yang Joyah dengar tentang hubungannya dengan tunang, Helmi Mohd. Yusof.

Sekejap okey, sekejap tak okey. Biasalah bertunangan. Banyak cabaran dan pancarobanya.

Nasha sendiri tidak berapa lama dulu pernah mengakui bahawa berada dalam tekanan malah dia dan Helmi sedang berhadapan dengan masalah peribadi.

Tetapi katanya, mereka dalam peringkat berusaha untuk menyelesaikannya dengan sebaik mungkin. Tak sangka pula akhirnya kedua-duanya memutuskan tali ikatan itu pada awal tahun ini seperti yang didakwa abang angkat Nasha, Hamidi Aziz.

Pertunangan dengan Helmi merupakan kali kedua terputus. Sebelum ini Nasha pernah berkawan dengan Faizal Hussien dan hubungan mereka juga tidak kesampaian.

Joyah tak mampu untuk berkata apa-apa. Hanya mengharapkan Nasha berada dalam ketenangan dan mendoakan kesejahteraan Nasha.

Semoga dia tabah dalam menghadapi situasi ini dan Joyah percaya Nasha mampu menangani segala permasalahannya.

Elok juga dia bercuti ke Bali. Tenang-tenangkan fikiran.




Ini adalah keratan akhbar dari Utusan Malaysia untuk tujuan dokumentasi. Perkahwinan dikelola oleh Syafrein Effendiuz yang juga editor Majalah.Dompas.net, Dompas Network, dan Artikel Sentral. Dia juga mengelola beberapa blog: Catatan Sekilas, Perkahwinan, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, Making money from home just got easier, dan lain-lain.