6/12/09

Tiger Woods makan pil kuat

LOS ANGELES: Bintang golf Amerika Syarikat (AS), Tiger Woods didakwa makan ubat kuat sebelum mengadakan hubungan seks dengan seorang daripada perempuan simpanannya.

Rachel Uchitel, 34, mendakwa Woods makan pil tidur Ambien sebelum mengadakan hubungan seks dengannya.

“Setiap kali selepas makan Ambien, pasti kami mengadakan seks yang memuaskan,” dakwa Rachel.

Ambien diguna untuk merawat penyakit imsonia kronik tapi turut didakwa meningkatkan prestasi seks beberapa minit selepas dimakan.

Kelmarin Rachel membatalkan sidang akhbar di Los Angeles selepas dihubungi wakil Woods yang merayu supaya skandal itu tidak diperbesarkan lagi.

Beliau didakwa ditawar AS$1 juta (RM3.4 juta) untuk menutup mulut.

Rachel dan Woods didakwa berkenalan pada satu majlis dianjur pemain besbal New York Yankee, DerekJeter.

“Rachel memiliki sejarah tidur dengan hartawan dan pelbagai personaliti terkenal.

“Beliau sudah lama menceritakan mengenai pengalaman bersama Woods dan berhasrat mendedahkannya di rancangan Oprah Winfrey,” kata seorang rakan.

Namun, seorang lagi wanita yang mengaku memiliki hubungan sulit dengan Woods, Jaimee Grubbs, 24, pula mendakwa bintang golf itu tidak hebat di ranjang.

Jaimee yang turut menjalinkan hubungan dengan aktor George Clooney mendedahkannya kepada peserta rancangan realiti US TV, Tool Academy.

Jika Clooney dipujinya, Tiger pula dikejinya.

“Jaimee mengaku Clooney seorang yang menarik tapi semua ulasannya terhadap Woods terlalu negatif. Beliau terus-menerus menyatakan Woods tak mantap di ranjang,” kata Krista Grubb, 27.

Seorang lagi rakan Jaimee mendakwa Woods pernah menawarkan sebuah apartmen di Las Vegas kepadanya. - Agensi

Ini adalah keratan akhbar dari Harian Metro untuk tujuan dokumentasi. Pautan Perkahwinan: Majalah.Dompas.net, Dompas Network, Guided-Info.com, Artikel Sentral,Catatan Sekilas, Perkahwinan, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, My Biz Online, Manggis.info.

Tiada ulasan: