8/12/09

Woods tiduri bintang porno


NEW YORK: Bintang filem lucah, Holly Sampson didakwa sebagai wanita ketujuh yang pernah ditiduri bintang golf Amerika Syarikat (AS), Tiger Woods.

Holly, 36, berasal dari Los Angeles membintangi beberapa filem hangat di pasaran, termasuk OMG, Stop Tickling Me dan Flying Solo 2.

Beliau bagaimanapun tidak memberi sebarang kenyataan terhadap pembabitannya dengan Woods, 33.

Nama Holly muncul selepas wanita keenam, Cori Rist, 31, yang didakwa menjalinkan hubungan seks dengan Woods selepas bertemunya di sebuah kelab malam New York tahun lalu.

Mereka didakwa kerap bertemu kerana Woods ingin memuaskan nafsunya dan beliau turut secara diam-diam turut menerbangkannya ke seluruh dunia.

Sumber mendakwa Woods pasti akan menempah bilik suit di hotel yang didiaminya.

“Cori pula menetap di bilik berhadapan dengannya. Bilik itu bagaimanapun akan ditempah orang lain,” katanya.

Sementara itu, ramai wanita yang mendakwa pernah bersama Woods memperoleh bayaran lumayan untuk menceritakan kisah mereka. Sekurang-kurangnya dua daripadanya sudah menandatangani perjanjian lumayan.

Dua lagi wanita didedahkan kelmarin, Jamie Jungers, 26, didakwa teman wanita seorang peminat golf yang ingin mendapatkan tandatangan Woods dan juga pelayan Florida, Mindy Lawton, 33.

Beberapa media melaporkan, hingga kini lapan wanita mendakwa pernah melakukan seks dengan Woods.

Mindy berkata, Woods hanya ingin melakukan seks dengannya ketika isterinya, Elin, 29, hamil.

“Beliau hanya ingin melakukan seks sahaja,” katanya.

Pelacur New York, Rachel Uchitel, 34, didakwa memperoleh bayaran AS$1 juta (RM3.4 juta) untuk menutup mulut.

Manakala Jaimee Grubbs, 24, yang mendakwa pernah melakukan seks 20 kali dengan Woods kini berbincang untuk bergambar bogel di majalah Playboy.

Pelayan kelab malam, Kalika Moquin, 27, turut didakwa pernah mengadakan hubungan sulit dengan Woods. - Agensi

Ini adalah keratan akhbar dari Harian Metro untuk tujuan dokumentasi. Pautan Perkahwinan: Majalah.Dompas.net, Dompas Network, Guided-Info.com, Artikel Sentral,Catatan Sekilas, Perkahwinan, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, My Biz Online, Manggis.info.

Tiada ulasan: