9/06/07

Ina Naim, bekas anggota nasyid In-Team bertunang

The Most Recommended Internet Marketing Resource




Ina Naim, bekas anggota nasyid In-Team bertunang


KUALA LUMPUR: Penyanyi Nor Diana Mohd Naim, 23, atau Ina Naim menerima kehadiran bekas anggota kumpulan nasyid In-Team, Mohd Suhaimi Saad, 27, yang kini penyanyi nasyid solo sebagai teman hidupnya selepas kedua-duanya mengikat tali pertunangan di kediaman Ina di Felcra Sungai Ara, Kota Tinggi, Johor Baharu, Rabu lalu.


Ina yang juga bekas tunang penyanyi lelaki nombor satu negara Asmawi Ani atau Mawi, bersetuju mengikat tali pertunangan kurang daripada setahun, selepas empat bulan mengenali Mohd Suhaimi yang juga bekerja di bawah satu bumbung di Hijjaz Records Sdn Bhd.

Ina terkejut kerana pada mulanya keluarga Suhaimi datang sekadar untuk berkenalan dan merisik bagaimanapun akhirnya bertukar menjadi majlis pertunangan.

Ina bersyukur dengan peristiwa yang melanda kehidupan sebelum ini, Tuhan akhirnya membuka hati Ina dan keluarga untuk menerima Suhaimi dalam keluarga kami.

Ina kenal dia (Suhaimi) ketika Ina mula bekerja dengan Hijjaz Records dan di situlah mulanya perkenalan kami. Sepanjang perkenalan ini, kami tidak pernah keluar bersama dan hanya berjumpa dan bersembang ketika di pejabat saja,” katanya ketika dihubungi Berita Harian, semalam.

Ina yang putus tunang dengan Mawi hampir 11 bulan lalu iaitu 8 Julai 2006, bagaimanapun tidak mahu bercerita secara terperinci berkaitan majlis pernikahan yang bakal dilangsungkan tidak lama lagi kerana ia terlalu awal.

“Buat masa ini Ina perlu menjaga hati kedua-dua belah pihak dan Insya-Allah kami akan mengadakan sidang media dalam masa terdekat ini untuk berkongsi bersama media dan peminat,” katanya yang kini sibuk menjalani penggambaran drama Air Mata Maria arahan Datuk Yusof Haslam.

Sementara itu, Suhaimi yang berasal dari Felda Tementi Triang, Pahang berkata, perkenalan mereka mula serius ketika mengadakan persembahan Hits 1 yang diadakan di Stadium Malawati, Shah Alam baru-baru ini.

“Seperti yang dijanjikan, saya tidak boleh mengulas lanjut berkaitan perkara ini memandangkan semuanya masih terlalu awal dan saya juga belum memberitahu syarikat rakaman berkaitan hal ini.

“Saya berharap dengan ikatan pertunangan ini, peminat dapat menerima berita gembira ini dengan iringan doa restu daripada semua,” katanya yang kini menjadi tenaga pengajar tetap di Sekolah Agama Al-Irsyad, Kuantan Pahang, ketika dihubungi Berita Harian. [Berita Harian]