14/12/09

Isteri Woods mahu bercerai

GAMBAR menunjukkan Woods bersama Elin pada satu pertandingan golf di San Francisco, California pada 7 Oktober lalu.

MIAMI – Bekas model, Elin Nordegren membuat keputusan untuk menamatkan perkahwinannya dengan pemain golf No.1 dunia, Tiger Woods dan kembali ke Sweden, lapor sebuah akhbar semalam.

Elin dilaporkan kini sedang berbincang dengan beberapa peguam perceraian tetapi akan membuat prosiding undang-undang selepas sambutan Krismas demi kebaikan dua anak mereka.

Menurut laporan media, isteri Woods itu telah membeli Ladang Faglaro di Sweden yang merupakan tanah kelahirannya.

Perkembangan terbaru tersebut muncul selepas salah seorang wanita simpanan bintang golf itu Jamie Jungers (gambar) mengaku bahawa dia membuat hubungan seks dengan suami Elin pada hari bapa Woods meninggal dunia.

Jamie mendakwa mereka masih berada di atas katil semasa Woods menerima panggilan telefon bagi memberitahu bapanya sudah meninggal dunia pada bulan Mei 2006.

Terdapat satu lagi berita malang lagi buat Woods apabila penaja utamanya, Gillette menyatakan syarikat itu akan menghadkan peranan bintang golf itu dalam iklannya.

Pada Jumaat lalu, Woods mengaku berlaku curang terhadap isterinya dan berdepan dengan skandal bahawa dia meniduri 11 wanita semasa rumah tangga mereka berusia lima tahun.



Elin yang berumur 29 tahun berang dengan pendedahan itu dan dilaporkan memberitahu suaminya supaya jangan bercakap dengannya.

Wanita itu dilaporkan akan meraikan Krismas di Sweden bersama Woods yang berumur 33 tahun dan dua anak mereka, Sam berusia dua tahun serta Charlie berumur 10 bulan.

Menurut laporan sebuah akhbar di Britain, pasangan itu akan menjalani perbicaraan berhubung perbicaraan mereka pada tahun baru.

Walaupun pasangan itu merancang untuk meraikan Krismas bersama, Elin dilaporkan akan keluar dari rumah mereka ke sebuah kediaman baru yang terletak di Windermere, Florida.

Beberapa gambar menunjukkan sebuah trak dipenuhi dengan barang meninggalkan rumah Woods.

Sebuah akhbar di Britain turut melaporkan bahawa Woods sebenarnya masih membuat hubungan dengan seorang wanita simpanannya, Rachel Uchitel.

Rachel merupakan wanita yang menyebabkan Woods dengan Elin bergaduh pada bulan lalu sehingga menyebabkan bintang golf itu terlibat dalam kemalangan jalan raya.


LADANG Faglaro yang telah dibeli oleh Elin di Sweden baru-baru ini.

Hubungan Woods dengan Rachel bermula pada musim panas di New York.

Woods kemudiannya tertarik pada Rachel dan mereka kemudian menjalin hubungan seks. Mereka turut bertemu secara rahsia di Las Vegas dan New York.

Hubungan asmara pasangan itu menjadi lebih menarik apabila mereka meminta beberapa wanita lain menyertai sama aksi mereka.

Satu rakan rapat Rachel memberitahu wartawan sebuah akhbar di Britain: “Woods menghantarnya satu mesej ‘panas’ mengenai seks berkumpulan. Rachel memang seorang wanita yang berfikiran terbuka.” – Agensi

Sumber: Kosma! untuk tujuan dokumentasi. Pautan:Syafrein.com, Dompas Network, Guided-Info.com, dan Artikel Sentral, Catatan Sekilas, Perkahwinan, Tokoh, Usahawan Maya, Cyber Ilmu, Riau, Banners to click!, My Biz Online, manggis.info,

Tiada ulasan: